Posts tagged spletno oglaševanje

Nekaj vprašanj in njih odgovorov

ZAKAJ JE ADWORDS BOLJŠI KOT OPTIMIZACIJA? Pri optimizaciji gre za dolgotrajen proces, prav tako pa lahko optimizirate le manjše število besed, pa še to ne pomeni nujno da boste na prvi strani…. pri Google oglaševanju pa ste vedno na prvi […]

ZAKAJ JE ADWORDS BOLJŠI KOT OPTIMIZACIJA?

Pri optimizaciji gre za dolgotrajen proces, prav tako pa lahko optimizirate le manjše število besed, pa še to ne pomeni nujno da boste na prvi strani…. pri Google oglaševanju pa ste vedno na prvi strani in oglašujete lahko na več besed, prav tako pa se lahko začnete pojavljati na 1. strani že s prvim dnem pričetka oglaševanja.

KAJ JE NARAVNI, ORGANSKI ZADETEK?

Naravni zadetki so zadetki, ki jih sprocesira iskalnik ob vnesenem iskalnem nizu. Torej če nekdo v Google vtipka besedo spletne strani, se mu prikaže več tisoč strani zadetkov s stranmi, ki ponujajo spletne strani. Pri tem ne gre za plačljive, sponzorirane povezave, ampak naravne zadetke, torej kar Google najde glede na iskano besedo.

ZAKAJ BI OGLAŠEVAL PREKO VAS, KO PA LAHKO SAM?

Z nami boste na Googlu oglaševali ceneje in bolj strokovno. Vaši oglasi bodo inovativni. Na podlagi naših izkušenj bo vaša oglasna akcija upravljana profesionalno, optimizacija se vrši dnevno. Omogočamo vam prihranek časa in denarja.

KAJ JE KLJUČNA BESEDA?

Ključna beseda je beseda na katero oglašujete. Ta beseda ne sme biti preveč splošna (saj bo na njo preveč klikov, te kliki pa bodo ne relevantni, saj bodo ljudje lahko iskali nekaj povsem drugega, kot bodo kasneje videli na strani, npr. avto. Pranje automobila, kupovanje automobila, zavarovanje automobila….). Besede morajo biti čim bolj povezane z dejavnostjo podjetja.

KAJ SO IZPELJANKE?

Izpeljanke so besede, ki so izpeljane iz ključnih besed. Npr klimatske naprave, izpeljanka pa je lahko klimatska naprava panasonic, klimatska naprava toshiba….

KAJ JE CTR?

Click Trough Rate pomeni razmerje med prikazi in kliki. Prikazi so, ko nekdo išče preko neke ključne besede, in se mu prikaže vaš oglas, vendar nanj ne klikne. Kliki pa so, ko nekdo dejansko klikne na vaš oglas in ga ta pripelje na spletno stran vašega podjetja.

KOLIKO ZNAKOV ZAJEMA OGLASEK?

Oglasek zajema v naslovu do 25 znakov, v prvi vrstici oglasa je omejeno na do 35 znakov, prav tako tudi v tretji vrstici do 35 znakov, v url-ju tudi do 35 znakov. Za znak se štejejo vse črke, številke, ločila, presledki…

ALI BO TAKO OGLAŠEVANJE IMELO UČINEK?

Seveda. Takšen način oglaševanja je zelo učinkovit. Gre za direktni, vendar nevsiljiv marketing, saj vas vidijo le tisti, ki se zanimajo za vas

ZAKAJ BI SPLOH OGLAŠEVAL NA GOOGLE-U?

Zato, ker bi si povečali obisk vaše spletne strani, več ljudi bi vedelo da obstajate, več ljudi bi si vas zapomnilo.. Pri tovrstnem oglaševanju gre za direktni marketing, ki pa je tudi nevsiljiv. Pri oglaševanju v drugih medijih – npr. tv ali radio . – vas slišijo oz vidijo vsi, otroci, babice…. vsi… čeprav se ne zanimajo za vašo storitev. Pri Google oglaševanju pa gre za to, da vas vidijo le ljudje, ki se zanimajo za vas oziroma Vašo storitev.

Predvidevamo, da želite, da bi bila vaša stran čim bolj obiskana – z Google oglaševanjem dosežete točno to. V spletno stran ste verjetno vložili kar precej sredstev in škoda bi bilo, da bi ostala stran neopažena (ker se prikazujete na 2, 3 4…. strani – 80% ljudi pa si ogleda le 1. stran zadetkov).

Če nekdo išče nekaj preko iskalnika Google, se mu prikaže več tisoč strani zadetkov. Statistike kažejo da cca. 80% ljudi pogleda samo 1. stran, nekaj jih pogleda še drugo…. 2. Stran in naslednje so obiskane zelo slabo, zato vas potencialen kupec tam težko najde. Z google oglaševanjem boste vedno na prvi strani zadetkov po izbranih ključnih zadevah.

KAKO DELUJE GOOGLE OGLAŠEVANJE?

Google oglaševanje deluje po principu ključnih besed. Iskalec vpiše v iskalnik Google besedo, (dejavnost ali storitev, ki ga zanima) iskalnik Google pa sprocesira na to besedo več tisoč strani zadetkov. Google oglaševanje vam omogoča, da ste pod določenimi ključnimi besedami vedno na prvi strani zadetkov na Google-u.

KAKŠNE SO PREDNOSTI GOOGLE OGLAŠEVANJA?

Ko nekdo v Google vtipka ključno besedo se mu na podlagi le-te sprocesirajo zadetki, ki jih je navadno več tisoč… večina ljudi pogleda le 1., nekaj jih pogleda še drugo stran , vsi ostali zadetki pa ostanejo prezrti. Google oglaševanje vam omogoča, da je povezava do vaše spletne strani vedno na prvi strani an Google-u, tako vas ljudje takoj opazijo in ne ostanete prezrti.

NE POTREBUJEMO GOOGLE OGLAŠEVANJA, SAJ JE, ČE VTIPKAMO V GOOGLE, IME PODJETJA NA PRVEM MESTU!

Po imenu vašega podjetja ste skoraj zagotovo vedno res prvi, to pa zato, ker se nobeno drugo podjetje ne imenuje enako kot vaše, in glede na to da Google daje kar čim bolj relevantne zadetke, se pokažete prvi. Pri google oglaševanju gre bolj za to, da se prikazujete tudi ljudem, ki vas še ne poznajo in da se prikažete pod vsako besedo ki je povezana z vašo dejavnostjo…

KJE SE NAHAJAJO OGLASI?

Oglasi se nahajajo na prvi strani iskalnika Google. Na desni strani ali na levi strani nad naravnimi zadetki.
Naši google specialisti vam vedno omogočajo visoko pozicioniranje med zadetki strani.

ZAKAJ SMO BOLJŠI KOT KONKURENCA?

Ker imamo večletne izkušnje z upravljanjem google akcij. Ker se z vašo oglaševalsko akcijo ukvarjamo dnevno, jo optimiziramo in vam svetujemo kako iskalnik google izkoristiti maksimalno. Ker vam omogočamo visoko pozicioniranje po zelo ugodni ceni.

ZAKAJ SMO BOLJŠI KOT DRUGI MEDIJI (TV, REVIJE, RADIO…)?

Pri Google oglaševanju gre za direktni marketing, oglase vidijo samo ljudje, ki jih zanima vaša dejavnost oz. Storitev. Oglase na npr. televiziji vidijo vsi, tudi če se ne zanimajo za vas…. pri Google sponzoriranih povezavah pa vas vidijo izključno samo ljudje, ki se zanimajo za vas

KAJ DOBIM, ČE SE ODLOČIM ZA OGLAŠEVANJE PRI VAS?

  • Sestava ključnih besed
  • Sestava oglasov
  • Predlog in ideje glede novih ključnih besed in oglasov
  • Meritev dejanskih učinkov
  • Spremljanje statistike; dnevno, tedensko, ali mesečno (glede na vašo željo)
  • Dnevno spremljanje vaše oglasne akcije

KAJ PA ZLORABE, ČE SE NAS KONKURENCA ODLOČI  “POKLIKATI”?

Nemogoče! Google je zavarovan pred zlorabami, v 24 urah se iz enega IP-naslova (enega osebnega računalnika) zaračuna samo en klik. Tako da tudi če bi se nekdo odločil vas „poklikati“ to ne bi bilo mogoče, saj bi se v 24 urah zaračunal samo en klik, tudi če bi kliknili 10000x.

ALI SE OGLASI PRIKAZUJEJO NA LEVI ALI NA DESNI STRANI?

Oglasi na Google-u varirajo. Stalne pozicije ni mogoče zakupiti, ste pa vedno na prvi strani. Tako da ste enkrat levo, enkrat desno…
Bolj kot so specifične besede in pripravljeni oglasi na njih, dalj časa kot oglašujete, boljši status si ustvarite in s tem boljše pozicije. Seveda je pomembna tudi vsakodnevna optimizacija vaše oglasne akcije.

Read More

Kaj je CPM (ali CPI), CPC, CPA, CTR

CPM CPM means Cost Per Thousand. (M is the Roman numeral for thousand – and so Cost Per Thousand). This is the amount you will pay the ad-network or website publisher to show your ad a thousand times on their […]

CPM

CPM means Cost Per Thousand. (M is the Roman numeral for thousand – and so Cost Per Thousand).

This is the amount you will pay the ad-network or website publisher to show your ad a thousand times on their website or across their ad-network.

Whether your ad is shown only once to each visitor (Unique Impressions) or any number of times – is something that you will have to work out with the nad-network or the website.

CPM rates were once (pre yr 2000 bubble-burst era) as much as $75, but have now dropped to as little as $1 CPM.

CPC

CPC means Cost Per Click. This is how much you would pay the ad-network or website every time a visitor clicks on your banner. CPC rates can be as high as $3 per click or as little as 5 cents per click. It depends on your product and your market – amongst other factors, the more competition there is – the higher you will probably end up paying as you compete with competitors.

CPA

CPA means Cost Per Action. The Action could be any of the following types of actions – A visitor clicking on your banner coming to your site and filling up a simple enquiry form (CPR – Cost Per Registration) , or if the visitor makes a purchase (CPS – Cost Per sale). It could be a flat fee or a percentage commission of the sale made.

I have explained in detail what an Affiliate Network is, in another section. They basically, allow publisher websites to sign up for free so they can start earning commissions on sales arising out of the traffic they send to online merchants. The Affiliate Network tracks all this using their system and code merchants and publishers are required to place on their website. Publishers can sign up for free mostly, and in some cases online Merchants are required to pay a one time setup fee and possibly a monthly fee with commissions – eg. As in commissionjunction.com . A very popular site that is free to Merchants is Clickbank.com network.

CTR

CTR is Click Through Rate. This is the percentage rate at which people click on your ad banner. If your banner ad is seen by 100 people but clicked by one person – then it’s CTR is 1% or .01

Similarly, if your ad banner is seen 100,000 times and in the same time period it is clicked 2000 times – then your banner CTR is 2% or .02 .

This is how we calculate CTR …

(Number of Clicks / Number of impressions) x 100

Example, for above case it would be –

(2000 / 100,000) x 100 = .02

CPM, CPC or CPA … which is best for my ad campaign?

Your choice will depend on various factors. Sometimes companies such as Pepsi, would just like to enforce their brand and be seen across many websites, without any need for the user to click on their banners. This is a brand hammering strategy, and a CPM deal would be preferred.

Apart from the above mass branding effort, the decision to go for a CPC, CPM or CPA ad becomes a calculated decision when you have a product that you want to sell on your website.

Would you pay the publisher for only visitors he sends you? or would you pay him for every thousand ads he displays for you?or would you pay him a commission on sales from visitors he sends you?

This is tricky. You may need to read the paragraphs below slowly, or even several times over to get the gist of what I am saying …

To help you decide, you should first run a pilot CPM campaign that will help you gauge results. Your CPM campaign and number of Clicks on your banner, will let you know exactly what your CTR (Click through Rate) is for your banner.

Your CTR will help you decide your campaign type – CPM or CPC ? If your CTR is high, you should go in for a CPM, if its low you should go in for a CPC.

The reason for this is simple. If you have a low CTR then you would rather only pay for the low traffic that comes to your site. If your CTR is high , then you don’t mind paying CPM – because your cost will not escalate for more and more visitors that come to your site, but will remain the same.

I will explain the above, with a couple of examples –

Example 1

 

Lets suppose a website that you want to advertise on charges a CPM of $5.00 and a CPC of 50 cents.

And, you need to decide if you should go in for CPM or CPC ?

Lets suppose you first buy 1,000,000 impressions.

This works out to $5000 ($5 per 1000 impressions x 1000)

Now lets suppose your CTR is not good and is 0.2 % (or 2 clicks per 1000 ads)

Now, you need to calculate the amount you will pay of you had bought a CPC.

If your CTR is 0.2% and you display 1,000,000 ads, then this works out to …

.002 x 1,000,000 = 2000 clicks.

So essentially you have paid $5000 for 2000 clicks or $2.50 per click!!

This means that I am better of buying on a CPC basis, because one click there costs me only 50cents! And if I go for CPC, then I will get 10,000 clicks for $5000 … which is 5 times more than the clicks i get in the CPM model (2000).

Example 2

Lets assume that your banner ad turns out to be very good and gets a very good CTR of say 5%

Now you need to decide ..CPM or CPC.

Lets analyze as above –

I paid $5000 for 1,000,000 ads at 5% CTR

That means 5% x 1,000,000 ads were clicked on , which equals

= .05 (5%) x 1,000,000 = 50,000 clicks!

So for $5000 i got 50,000 clicks.

Now, if I had bought on a click basis, then at the CPC rate of (50cents) I will pay

50,000 x $0.50 amount for 50,000 clicks, which is $25,000 (5 times what I would pay with CPM, for the same traffic)

So, I am better of buying with a CPM system for this banner ad campaign

What about CPA ?

I have dedicated a separate chapter for this. This system is gaining popularity slowly. It seems to be the fairest system of all the three methods – specially when you are selling a product or service. Both Google and Yahoo are leaning towards taking their CPC system into a more fair and measurable CPA system. Google has recently launched Google Analytics and Google’s version of PayPal (Google Checkout) – that is a positive and firm step towards its CPA plans.

Selling ad-space on your website – how much can you charge?

Nowadays CPM rates have fallen from highs of $50 to $10 to $2 in many cases.

If you have high traffic you may approach ad-networks, and they will serve out the ads for your website. They will give you a piece of code to insert into the pages of your website. You will get a Username and Password to login to a control panel area on the ad-networks main website, to see how your site is performing. Ad-networks pay you based on CPM or CPC, depending on what their client (the advertiser) opt for. They will take from 40% to 60% commission. This is acceptable, considering the fact that they get you the clients and revenues, and they have to manage all the advertising technology and payment systems.

Banner Management Software

If you would like to manage your own Clients and their banner ads for your website, you will need to develop an ad-serving engine or license a third party engine and install it on your website.

Read More

Spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje predstavlja marketinško metodo, katere cilj je povečati prepoznavnost spletnega mesta. Oglaševanje deluje na dveh nivojih : oglaševanje na nivoju blagovnega imena (cilj prepoznavnost blagovnega imena) oglaševanje na nivoju izdelka ali storitve (cilj prodaja izdelka ali storitve) Za to […]

Spletno oglaševanje predstavlja marketinško metodo, katere cilj je povečati prepoznavnost spletnega mesta.

Oglaševanje deluje na dveh nivojih :

  • oglaševanje na nivoju blagovnega imena (cilj prepoznavnost blagovnega imena)
  • oglaševanje na nivoju izdelka ali storitve (cilj prodaja izdelka ali storitve)

Za to je potreben zakup oglasnega prostora neposredno pri spletnem mediju ali pa prek spletne oglaševalske mreže. Odločitev o izbiri je odvisna predvsem od razpoložljivega časa, podpornih storitvah ki jih spletne oglaševalske mreže ponujajo (podrobne statistike in poročila, optimiziranje akcij,..), ter od števila medijev na katerih želimo izvesti oglaševalsko akcijo.

Sama izbira spletnih strani na katerih bo podjetje oglaševalo, je odvisna predvsem od ciljev oglasne akcije (gradnja blagovne znamke, pridobivanje podatkov, prodaja, generiranje obiska) in ciljne populacije, ki jo želi podjetje doseči. Kadar želijo oglaševalci nagovarjati splošno populacijo, ponavadi izberejo strani z visokim obiskom in splošno vsebinsko naravnanostjo (mediji dosega kot npr. Najdi.si, Matkurja, Slowwwenia), kadar pa želijo nagovarjati ozko usmerjeno populacijo, so za oglaševanje bolj zanimive specializirane strani, na katerih se da zelo dobro komunicirati s specifično ciljno skupino in kjer so stroški na uporabnika, ki ga pripeljejo z oglaševanjem na svojo stran znatno nižji.

Tehnika zakupa za spletno oglaševanje

Na spletnem trgu obstaja več modelov zakupa oglasnega prostora, odvisno pač od ponudbe in cenovne politike vsakega posameznega spletnega medija. Tako se lahko oglaševalci srečajo z zakupom oglasnega prostora po fiksni ceni, ki jo plačajo za določeno obdobje, z zakupom števila klikov (CNK – cena na klik ali PPC – Pay per Click) in ogledov oz. prikazov (CNO – cena na ogled). Redkeje se uporablja tudi model zakupa CNA (cena na akcijo), kjer oglaševalec plača za vsako akcijo uporabnika, kot je npr. vpis v bazo, registracija, tiskanje kuponov, izpolnitev ankete ipd.

Naša storitev se imenuje ADmarketeer

več na Spletno oglaševanje na Wikipedia

Read More

Domov

Smaksoft razvoj

Features

Ste na spletu

Niste? Napaka! Tu smo mi, da vam vam obrnemo vašo trenutno situacijo vam v prid.

Zakaj potrebujete spletne strani

Zato, da vas kupci spoznajo! Zato, da vas kupci pregledajo kaj prodajate! Zato, da kupci kupijo pri vas!

Bi radi bili bližje vašim kupcem? Bi radi z vašim kupcem komunicirali? Bi radi vedeli kaj vaši kupci hočejo? Bi mu radi direktno prodajali?

Odlično. Imamo rešitve za vas. Ponudimo vam lahko od trgovine, komunikacijskega media, bloga ali časopisa (CMS – Content Management System).

Spletno gostovanje in strani

Spletno gostovanje je storitev, ki vam nudi osnovo za vašo spletno prisotnost. Še več. Je osnova za doseg v spletem svetu. Zasnova, načrtovanje, oblikovanje in nazadnje izdelava spletnih strani so naše vsakodnevne aktivnosti
Imejte najboljšo spletno podobo – v očeh kupca. To je takšna spletna podoba, ki bo kupcem pomenila več kot konkurenčna. Vaša spletna podoba mora vsebovati vse potrebne elemente, za kvalitetno zastopanje podjetja in njihovih storitev na svetovnem spletu.

Optimizacija spletnih strani, spletni PR in spletno oglaševanje Le zakaj bi to potreboval?

Zato, ker prvi v Googlu imajo koristi. Saj veste, ko iščete po straneh, kjer je prisotna konkurenca (kje pa ni), da pogledate le prvo stran zadetkov in takoj za tem predrugačite vaš iskalni vzorec. Ponujamo vam optimizacijo spletnih strani – SEO, spletni PR, spletno oglaševanje, spletni marketing in kampanije.

Read More
Back to top