ZAKAJ JE ADWORDS BOLJŠI KOT OPTIMIZACIJA?
Pri optimizaciji gre za dolgotrajen proces, prav tako pa lahko optimizirate le manjše število besed, pa še to ne pomeni nujno da boste na prvi strani…. pri Google oglaševanju pa ste vedno na prvi strani in oglašujete lahko na več besed, prav tako pa se lahko začnete pojavljati na 1. strani že s prvim dnem pričetka oglaševanja.
KAJ JE NARAVNI, ORGANSKI ZADETEK?
Naravni zadetki so zadetki, ki jih sprocesira iskalnik ob vnesenem iskalnem nizu. Torej če nekdo v Google vtipka besedo spletne strani, se mu prikaže več tisoč strani zadetkov s stranmi, ki ponujajo spletne strani. Pri tem ne gre za plačljive, sponzorirane povezave, ampak naravne zadetke, torej kar Google najde glede na iskano besedo.
ZAKAJ BI OGLAŠEVAL PREKO VAS, KO PA LAHKO SAM?
Z nami boste na Googlu oglaševali ceneje in bolj strokovno. Vaši oglasi bodo inovativni. Na podlagi naših izkušenj bo vaša oglasna akcija upravljana profesionalno, optimizacija se vrši dnevno. Omogočamo vam prihranek časa in denarja.
KAJ JE KLJUČNA BESEDA?
Ključna beseda je beseda na katero oglašujete. Ta beseda ne sme biti preveč splošna (saj bo na njo preveč klikov, te kliki pa bodo ne relevantni, saj bodo ljudje lahko iskali nekaj povsem drugega, kot bodo kasneje videli na strani, npr. avto. Pranje automobila, kupovanje automobila, zavarovanje automobila….). Besede morajo biti čim bolj povezane z dejavnostjo podjetja.
KAJ SO IZPELJANKE?
Izpeljanke so besede, ki so izpeljane iz ključnih besed. Npr klimatske naprave, izpeljanka pa je lahko klimatska naprava panasonic, klimatska naprava toshiba….
KAJ JE CTR?
Click Trough Rate pomeni razmerje med prikazi in kliki. Prikazi so, ko nekdo išče preko neke ključne besede, in se mu prikaže vaš oglas, vendar nanj ne klikne. Kliki pa so, ko nekdo dejansko klikne na vaš oglas in ga ta pripelje na spletno stran vašega podjetja.
KOLIKO ZNAKOV ZAJEMA OGLASEK?
Oglasek zajema v naslovu do 25 znakov, v prvi vrstici oglasa je omejeno na do 35 znakov, prav tako tudi v tretji vrstici do 35 znakov, v url-ju tudi do 35 znakov. Za znak se štejejo vse črke, številke, ločila, presledki…
ALI BO TAKO OGLAŠEVANJE IMELO UČINEK?
Seveda. Takšen način oglaševanja je zelo učinkovit. Gre za direktni, vendar nevsiljiv marketing, saj vas vidijo le tisti, ki se zanimajo za vas
ZAKAJ BI SPLOH OGLAŠEVAL NA GOOGLE-U?
Zato, ker bi si povečali obisk vaše spletne strani, več ljudi bi vedelo da obstajate, več ljudi bi si vas zapomnilo.. Pri tovrstnem oglaševanju gre za direktni marketing, ki pa je tudi nevsiljiv. Pri oglaševanju v drugih medijih – npr. tv ali radio . – vas slišijo oz vidijo vsi, otroci, babice…. vsi… čeprav se ne zanimajo za vašo storitev. Pri Google oglaševanju pa gre za to, da vas vidijo le ljudje, ki se zanimajo za vas oziroma Vašo storitev.
Predvidevamo, da želite, da bi bila vaša stran čim bolj obiskana – z Google oglaševanjem dosežete točno to. V spletno stran ste verjetno vložili kar precej sredstev in škoda bi bilo, da bi ostala stran neopažena (ker se prikazujete na 2, 3 4…. strani – 80% ljudi pa si ogleda le 1. stran zadetkov).
Če nekdo išče nekaj preko iskalnika Google, se mu prikaže več tisoč strani zadetkov. Statistike kažejo da cca. 80% ljudi pogleda samo 1. stran, nekaj jih pogleda še drugo…. 2. Stran in naslednje so obiskane zelo slabo, zato vas potencialen kupec tam težko najde. Z google oglaševanjem boste vedno na prvi strani zadetkov po izbranih ključnih zadevah.
KAKO DELUJE GOOGLE OGLAŠEVANJE?
Google oglaševanje deluje po principu ključnih besed. Iskalec vpiše v iskalnik Google besedo, (dejavnost ali storitev, ki ga zanima) iskalnik Google pa sprocesira na to besedo več tisoč strani zadetkov. Google oglaševanje vam omogoča, da ste pod določenimi ključnimi besedami vedno na prvi strani zadetkov na Google-u.
KAKŠNE SO PREDNOSTI GOOGLE OGLAŠEVANJA?
Ko nekdo v Google vtipka ključno besedo se mu na podlagi le-te sprocesirajo zadetki, ki jih je navadno več tisoč… večina ljudi pogleda le 1., nekaj jih pogleda še drugo stran , vsi ostali zadetki pa ostanejo prezrti. Google oglaševanje vam omogoča, da je povezava do vaše spletne strani vedno na prvi strani an Google-u, tako vas ljudje takoj opazijo in ne ostanete prezrti.
NE POTREBUJEMO GOOGLE OGLAŠEVANJA, SAJ JE, ČE VTIPKAMO V GOOGLE, IME PODJETJA NA PRVEM MESTU!
Po imenu vašega podjetja ste skoraj zagotovo vedno res prvi, to pa zato, ker se nobeno drugo podjetje ne imenuje enako kot vaše, in glede na to da Google daje kar čim bolj relevantne zadetke, se pokažete prvi. Pri google oglaševanju gre bolj za to, da se prikazujete tudi ljudem, ki vas še ne poznajo in da se prikažete pod vsako besedo ki je povezana z vašo dejavnostjo…
KJE SE NAHAJAJO OGLASI?
Oglasi se nahajajo na prvi strani iskalnika Google. Na desni strani ali na levi strani nad naravnimi zadetki.
Naši google specialisti vam vedno omogočajo visoko pozicioniranje med zadetki strani.
ZAKAJ SMO BOLJŠI KOT KONKURENCA?
Ker imamo večletne izkušnje z upravljanjem google akcij. Ker se z vašo oglaševalsko akcijo ukvarjamo dnevno, jo optimiziramo in vam svetujemo kako iskalnik google izkoristiti maksimalno. Ker vam omogočamo visoko pozicioniranje po zelo ugodni ceni.
ZAKAJ SMO BOLJŠI KOT DRUGI MEDIJI (TV, REVIJE, RADIO…)?
Pri Google oglaševanju gre za direktni marketing, oglase vidijo samo ljudje, ki jih zanima vaša dejavnost oz. Storitev. Oglase na npr. televiziji vidijo vsi, tudi če se ne zanimajo za vas…. pri Google sponzoriranih povezavah pa vas vidijo izključno samo ljudje, ki se zanimajo za vas
KAJ DOBIM, ČE SE ODLOČIM ZA OGLAŠEVANJE PRI VAS?
- Sestava ključnih besed
- Sestava oglasov
- Predlog in ideje glede novih ključnih besed in oglasov
- Meritev dejanskih učinkov
- Spremljanje statistike; dnevno, tedensko, ali mesečno (glede na vašo željo)
- Dnevno spremljanje vaše oglasne akcije
KAJ PA ZLORABE, ČE SE NAS KONKURENCA ODLOČI “POKLIKATI”?
Nemogoče! Google je zavarovan pred zlorabami, v 24 urah se iz enega IP-naslova (enega osebnega računalnika) zaračuna samo en klik. Tako da tudi če bi se nekdo odločil vas „poklikati“ to ne bi bilo mogoče, saj bi se v 24 urah zaračunal samo en klik, tudi če bi kliknili 10000x.
ALI SE OGLASI PRIKAZUJEJO NA LEVI ALI NA DESNI STRANI?
Oglasi na Google-u varirajo. Stalne pozicije ni mogoče zakupiti, ste pa vedno na prvi strani. Tako da ste enkrat levo, enkrat desno…
Bolj kot so specifične besede in pripravljeni oglasi na njih, dalj časa kot oglašujete, boljši status si ustvarite in s tem boljše pozicije. Seveda je pomembna tudi vsakodnevna optimizacija vaše oglasne akcije.